10 najważniejszych wskazówek organizacji konferencji on-line


Przygotowując szkolenie online znalazłam ciekawe wskazówki - najlepsze praktyki dotyczące organizacji konferencji internetowych.


10 najważniejszych wskazówek na temat etykiety konferencji internetowych
  1. Podłącz kilka minut wcześniej, jeśli to możliwe, aby dać czas na konfigurację.
  2. Sprawdź wcześniej swoją sieć Wi-Fi.
  3. Usuń bałagan lub przedmioty osobiste wokół siebie.
  4. Unikaj hałasu w tle.
  5. Rozważ użycie zestawu słuchawkowego, aby zmniejszyć rozproszenie uwagi.
  6. Trzymaj urządzenie (telefon, komputer itp.) wyciszone, chyba że mówisz.
  7. Mów wyraźnie, ale nie za głośno.
  8. Daj uczestnikom czas na zadawanie pytań i zakończenie wypowiedzi.
  9. Ogranicz wszelkie rozmowy poboczne.
  10. Kieruj pytania do konkretnej osoby na konferencji internetowej.
Chcesz więcej szczegółów? 

Przygotowanie do konferencji internetowej
  • Jeśli prowadzisz spotkanie, upewnij się, że wszyscy goście mają wcześniej link do zaproszenia na spotkanie i materiały do ​​dyskusji.
  • Jeśli masz prezentację do pokazania za pośrednictwem wideo, przetestuj ją przed spotkaniem, aby upewnić się, że działa poprawnie.
  • Jeśli konferencja zostanie nagrana, uzyskaj pozwolenie od uczestników, a następnie potwierdź połączenie ponownie przed nagraniem.
  • Jeśli masz zaplanowane spotkanie, upewnij się, że znajdujesz się w spokojnej przestrzeni z odpowiednim oświetleniem, aby inni mogli łatwo zobaczyć cię podczas rozmowy.
  • Usuń bałagan lub przedmioty osobiste w swoim otoczeniu, które mogą odwracać uwagę innych.
  • Unikaj hałasu w tle. Obejmuje to wyciszanie telefonów komórkowych i wyłączanie dźwięków powiadomień na komputerze.
Sprawdzanie wyposażenia technicznego
  • Upewnij się, że masz wysokiej jakości połączenie internetowe za pośrednictwem sieci WiFi.
  • Upewnij się, że komputer i wszystkie aplikacje są aktualne, aby oprogramowanie do obsługi konferencji internetowych mogło działać poprawnie.
  • Dostosuj kamerę internetową, aby inni uczestnicy mogli cię widzieć.
  • Możesz użyć zestawu słuchawkowego, aby zredukować szum tła i inne zakłócenia.
Komunikacja podczas konferencji internetowej
  • Bądź punktualny i przedstaw się po dołączeniu do spotkania.
  • Zanim rozpocznie się spotkanie, poświęć chwilę na sprawdzenie dźwięku, aby wszyscy mogli się słyszeć.
  • Mów wyraźnie i normalnym głosem. Nie krzycz.
  • Trzymaj mikrofon wyciszony, jeśli nie aktywnie uczestniczysz w rozmowie, aby wyeliminować potencjalne zakłócenia lub hałas w tle. Zwracaj także uwagę na ustawienia mikrofonu podczas spotkania, ponieważ nie chcesz rozmawiać, gdy jesteś wyciszony.
  • Ogranicz wielozadaniowość, w tym konwersacje poboczne i korzystanie z innych aplikacji, zwłaszcza podczas rozmowy wideo. Inni mogą łatwo stwierdzić, kiedy nie jesteś całkowicie zaangażowany.
Efektywna praca podczas konferencji internetowych
  • Kiedy zadajesz pytanie lub żądasz informacji, poczekaj na odpowiedzi, na wypadek gdyby Twoje narzędzie do obsługi konferencji internetowych miało opóźnienie.
  • Pamiętaj, aby kierować swoje pytania do konkretnej osoby na spotkaniu.
  • Nie przerywaj innym mówcom podczas ich prezentacji. Jeśli masz pytanie, którego nie chcesz zapomnieć, może być dostępne okno czatu do wpisania, aby można było odpowiedzieć później.


Źródło: https://mobile.twitter.com/RutgersIT

Brak komentarzy:

Laika. Obsługiwane przez usługę Blogger.