Jak utworzyć profesjonalną stopkę w wiadomości email


Podpis wiadomości e-mail to fragment informacji wysyłany na końcu wiadomości e-mail. Ten typ podpisu można zbudować w większości klientów poczty e-mail, w tym w Windows Live Mail i Outlook Express. Możesz nawet domyślnie zastosować podpis e-mail do wszystkich wychodzących wiadomości e-mail.


Większość ludzi używa swojego imienia i nazwiska do podpisu w wiadomości e-mail, aby powiedzieć, od kogo pochodzi e-mail, bez konieczności wpisywania go za każdym razem, gdy wysyłają nowe wiadomości. Jeśli pracujesz w firmie, możesz użyć podpisu e-mail, aby wyświetlić logo firmy, numer telefonu i faksu, alternatywny adres e-mail itp.


Niektóre programy pocztowe umożliwiają dodawanie wielu podpisów, dzięki czemu możesz mieć jeden do służbowych wiadomości e-mail, jeden do wiadomości prywatnych, a drugi do wiadomości e-mail wysyłanych do znajomych, które zawierają dowcipną uwagę lub inną zawartość, której nie chcesz udostępniać innym Grupa ludzi.


Bez względu na uzasadnienie tworzenia podpisu e-mail i niezależnie od tego, co będzie zawierał podpis e-mail, możesz go dość łatwo zrobić w większości programów pocztowych.


Poczta dla systemu Windows 10 to program pocztowy wyraźnie różniący się od Windows Live Mail i jego przodków, więc konfiguracja Poczty dla podpisów e-mail działa również nieco inaczej.


Podpisy e-mail w Windows Live Mail i Outlook Express
Oto jak zrobić podpis e-mail w tych programach:


Przejdź do pozycji menu Plik > Opcje > Poczta. Innym sposobem, aby się tam dostać, jeśli menu Plik nie jest dostępne w Twojej wersji programu, jest użycie Narzędzia > Opcje.

  • Otwórz kartę Podpisy.
  • Wybierz Nowy w obszarze Podpisy.
  • Zbuduj swój podpis e-mail w obszarze Edytuj podpis.
  • Po zakończeniu wybierz OK.

Podczas tworzenia wiadomości możesz wybrać podpis, którego chcesz użyć:
  • Przejdź do Wstaw > Podpis. Przytrzymaj klawisz Alt, jeśli nie widzisz paska menu.
  • Wybierz żądany podpis z listy.

Podpis w wiadomości e-mail jest w zasadzie rozszerzeniem każdego e-maila, więc chcesz mieć pewność, że spełnia on swój cel, nie będąc zbyt dużym obciążeniem dla odbiorcy.


Wskazówki dotyczące tworzenia podpisów e-mail
Na przykład postaraj się ograniczyć podpis wiadomości e-mail do czterech do pięciu wierszy tekstu. Wszystko, co jest dłuższe, jest nie tylko trudne do odczytania i spojrzenia na nie, ale może być rozpraszające na pierwszy rzut oka, ponieważ pod zwykłym e-mailem jest tak dużo tekstu. Może nawet wyglądać jak spam.

Obszar podpisu wiadomości e-mail jest zwykle przeznaczony tylko na zwykły tekst, co oznacza, że ​​nie zobaczysz wielu podpisów wiadomości e-mail z fantazyjnymi obrazami i animowanymi GIF-ami. Możesz jednak wzbogacić swój podpis o formatowanie HTML.

Jeśli często wybierasz inny podpis e-mail, na przykład podczas wysyłania wiadomości e-mail służbowej zamiast prywatnej, możesz rozważyć skonfigurowanie podpisu e-mail dla każdego konta. W ten sposób, gdy wyślesz wiadomość e-mail ze swojego konta służbowego, dołączy on na końcu firmowy podpis e-mail, a podczas pisania wiadomości z innych kont można zamiast nich użyć innych podpisów.


Jeśli podpis wiadomości e-mail nie jest wysyłany do każdej wysyłanej wiadomości e-mail, wróć do kroku 2 powyżej i upewnij się, że opcja Dodaj podpisy do wszystkich wiadomości wychodzących ma zaznaczone pole. Zwróć także uwagę na drugą opcję pod tą o nazwie Nie dodawaj podpisów do odpowiedzi i wiadomości przesyłanych dalej — odznacz tę opcję, jeśli chcesz, aby te wiadomości również zawierały podpis.

EDYTORY ONLINE do TWORZENIA CIEKAWYCH PODPISÓW EMAIL



https://newoldstamp.com/editor/


https://www.mail-signatures.com/signature-generator/#/user-graphics




Brak komentarzy:

Laika. Obsługiwane przez usługę Blogger.