Podpis wiadomości e-mail to fragment informacji wysyłany na końcu wiadomości e-mail. Ten typ podpisu można zbudować w większości klientów poczty e-mail, w tym w Windows Live Mail i Outlook Express. Możesz nawet domyślnie zastosować podpis e-mail do wszystkich wychodzących wiadomości e-mail.
Większość ludzi używa swojego imienia i nazwiska do podpisu w wiadomości e-mail, aby powiedzieć, od kogo pochodzi e-mail, bez konieczności wpisywania go za każdym razem, gdy wysyłają nowe wiadomości. Jeśli pracujesz w firmie, możesz użyć podpisu e-mail, aby wyświetlić logo firmy, numer telefonu i faksu, alternatywny adres e-mail itp.
Niektóre programy pocztowe umożliwiają dodawanie wielu podpisów, dzięki czemu możesz mieć jeden do służbowych wiadomości e-mail, jeden do wiadomości prywatnych, a drugi do wiadomości e-mail wysyłanych do znajomych, które zawierają dowcipną uwagę lub inną zawartość, której nie chcesz udostępniać innym Grupa ludzi.
Bez względu na uzasadnienie tworzenia podpisu e-mail i niezależnie od tego, co będzie zawierał podpis e-mail, możesz go dość łatwo zrobić w większości programów pocztowych.
Poczta dla systemu Windows 10 to program pocztowy wyraźnie różniący się od Windows Live Mail i jego przodków, więc konfiguracja Poczty dla podpisów e-mail działa również nieco inaczej.
Podpisy e-mail w Windows Live Mail i Outlook Express
Oto jak zrobić podpis e-mail w tych programach:
Przejdź do pozycji menu Plik > Opcje > Poczta. Innym sposobem, aby się tam dostać, jeśli menu Plik nie jest dostępne w Twojej wersji programu, jest użycie Narzędzia > Opcje.
- Otwórz kartę Podpisy.
- Wybierz Nowy w obszarze Podpisy.
- Zbuduj swój podpis e-mail w obszarze Edytuj podpis.
- Po zakończeniu wybierz OK.
Podczas tworzenia wiadomości możesz wybrać podpis, którego chcesz użyć:
- Przejdź do Wstaw > Podpis. Przytrzymaj klawisz Alt, jeśli nie widzisz paska menu.
- Wybierz żądany podpis z listy.
Wskazówki dotyczące tworzenia podpisów e-mail
Obszar podpisu wiadomości e-mail jest zwykle przeznaczony tylko na zwykły tekst, co oznacza, że nie zobaczysz wielu podpisów wiadomości e-mail z fantazyjnymi obrazami i animowanymi GIF-ami. Możesz jednak wzbogacić swój podpis o formatowanie HTML.
Jeśli często wybierasz inny podpis e-mail, na przykład podczas wysyłania wiadomości e-mail służbowej zamiast prywatnej, możesz rozważyć skonfigurowanie podpisu e-mail dla każdego konta. W ten sposób, gdy wyślesz wiadomość e-mail ze swojego konta służbowego, dołączy on na końcu firmowy podpis e-mail, a podczas pisania wiadomości z innych kont można zamiast nich użyć innych podpisów.
Jeśli podpis wiadomości e-mail nie jest wysyłany do każdej wysyłanej wiadomości e-mail, wróć do kroku 2 powyżej i upewnij się, że opcja Dodaj podpisy do wszystkich wiadomości wychodzących ma zaznaczone pole. Zwróć także uwagę na drugą opcję pod tą o nazwie Nie dodawaj podpisów do odpowiedzi i wiadomości przesyłanych dalej — odznacz tę opcję, jeśli chcesz, aby te wiadomości również zawierały podpis.
https://newoldstamp.com/editor/
Super poradnik! Takie rzeczy bardzo się przydają jeśli np. prowadzi się własną firmę i trzeba wysłać maila o charakterze biznesowym. Będąc przedsiębiorcą, oprócz takich szczegółów należy też zadbać o skuteczną reklamę. Dobrym przykładem są koszulki reklamowe.
OdpowiedzUsuń